niedziela, 20 września 2009

ZOO


foto by T.R

tunika - Atmosphere
legginsy - Gatta
szal - H&M
torebka - Atmosphere
baleriny - Atmosphere
bransoletka - Atmosphere
kolczyki - C&A

      Oj kiedy to ja byłam w ZOO :D chyba w VII klasie podstawówki, trochę się tam zmieniło, ale tylko na lepsze :)  Do zdjecia zapozowały mi jedne z najzabawniejszych zwierzątek na świecie czyli wielbłądy :D W sumie mogłam wyskoczyć w czymś w zwierzęce wzory... hehe, wtedy dopiero idealnie wtopiłabym się w tło :D ale chyba nie miałam aż tak dobrego humoru. Niestety wygrała czarna przewiewna tunika i legginsy :) Ostatnio przypomniały mi się krótkie obcisłe t-shirty, które parę lat temu okupowały półki sklepowe, to była dopiero masakra :D Na szczęście teraz rządzą tuniki i mam nadzieję, że na dłużej pozostaną w mojej szafie :D 

      

6 komentarzy:

  1. świetny outfit ;)
    mam takie same balerinki , czarne i szare :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wielbłądy : D
    bardzo fajny strój : ) legginsy i ten nietoperz <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinno być więcej zwierzaków :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam stylizacje z szalami :) A tuniki to moja ulubiona część garderoby. Ta jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń