poniedziałek, 7 września 2009

Party ;)



foto by Kamila Orzepowska
tunika - New Look
pasek - Atmosphere
buty - Graceland
torebka - UK
kolczyki - moja ręczna robota :)

    Pewnie każda kobietka doprowadza swoją drugą połowę do szaleństwa, kiedy wybiera się na imprezę czy kolację ze znajomymi ;) bo przygotowania trwają i trwają... Znam to z własnego doświadczenia hehehe, nawet szykowanie się 1,5 godziny wcześniej od mojego lubego, nie daje pozytywnych efektów... zawsze to ja jestem spóźniona...no cóż ;) widocznie taki już mój los.. ;).

    Jesień zbliża się wielkimi krokami niestety...  :(  [już zaczynam mieć depresję... ] Jak wiemy hitem w tym sezonie mają być między innymi: połyskujące tkaniny [Balenciaga, Christopher Kane, Issac Mizrahi] oraz cekiny [Narciso Rodriguez, Gucci] ;) Dlatego też postanowiłam zaszaleć i pobłyszczeć dla poprawienia humoru ;) Tuniko-sukienkę dostałam w prezencie od mojej przyjaciółki, bardzo ją lubię, bo jest z lejącego materiału, a dekolt ozdobiony rzędami misternie ułożonych małych cekinek.. robi wrażenie :) i prezentuje się bardzo kobieco :) Do tego złota torebka i możemy ruszać na imprezę :) Oczywiście w wersji light można zastosować nieśmiertelne balerinki ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz