wtorek, 18 sierpnia 2009

Wzorki...



foto 1  by M.Z
foto 2 by Kamila Orzepowska
sukienka - Oasis
torebka - Cherokee
buciki - Cropp
bransoletki - Zuzowe + Atmosphere
kolczyki - moja ręczna robota :)

   Do dziwnych wzorków i motywów kwiatowych ciężko mnie było przekonać... trochę to trwało, ale udało się :D Dziś jestem szczęśliwą posiadaczką wielu pokręconych ubranek :)  cieszących moje oko i duszę [poprawiają mi humor]. Sukienka, którą mam na sobie jest jedną z moich ulubionych, czuję się w niej jakbym miała ponownie 5 lat :)  Mam nadzieję, że dziewczyny częściej będą zakładały ciuchy z ciekawymi wzorami i dzięki temu nasze ulice staną się bardziej kolorowe. :D Jednak należy pamiętać, że niektóre wzory pogrubiają, powinny się ich wystrzegać  kobietki o okrąglejszych kształtach. Jeżeli mamy sukienkę, bluzkę czy spódnicę w niebanalny ornament, resztę stroju stonujmy :)  Nie łączmy ze sobą różnych deseni... jeśli nie mamy wprawy  :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz