wtorek, 18 sierpnia 2009

Ukwiał... ;)



foto 1  by  M.Z
sukienka - Atmosphere
buciki - Graceland
foto 2  by Kamila Orzepowska
sukienka - Atmosphere
kurtka - Amisu by New Yorker
szal - H&M
torebka - Orsay
baleriny - Cropp

   Tytuł posta może wydawać się kuriozalny, ale wszystko dzięki mojej przyjaciółce Karoli Z. , która żabot na mojej sukience nazwała ukwiałem :)  Bardzo lubię ten motyw, dlatego kiedy w sklepie na wieszaku zobaczyłam to cudeńko, od razu się w nim zakochałam ;) Kiedy chcę poczuć się bardziej na luzie, wkładam do niej legginsy oraz baleriny i ruszam w miasto :D Jeśli w stroju mamy motyw przewodni, który przykuwa uwagę, nie przesadzajmy z dodatkami [ szalone buty, torebka] odpadają, będzie tego za dużo. Myślę, że watro stawiać na minimalizm :) on zawsze się sprawdza.

 

1 komentarz: