wtorek, 18 sierpnia 2009

Kobalt :)



foto 1 by M.Z
foto 2 by Kamila Orzepowska
kardigan - Atmosphere
bluzka - Esprit
spodenki - Nuna Lie
torebeczka - Atmosphere
tramposy - Cropp
kolczyki - moja ręczna robota :)

  Odkąd pamiętam..... ;)  z ogromnej palety kolorów zawsze wybierałam ten jeden.... niebieski. Każdy odcień był i jest nadal dla mnie nietypowy ( pewnie dlatego moja szafa wypełniona jest po brzegi ciuchami w takiej kolorystyce.. ;) . Moje kumpele do dziś wspominają sukienkę ze studniówki.... wtedy jako jedyna z całej szkoły miałam na sobie błękitną kreację :D to były czasy.... ;)  Teraz kocham mój kobaltowy sweterek, który przywiozłam z Londynu :)  i jestem happy, że wyróżnia się na tle innych swoim odcieniem i krojem. Oczywiście ubóstwiam też moje tramposy, które ponownie włączyłam do swojej garderoby po dłuuuugiej przerwie :D 

1 komentarz: