wtorek, 18 sierpnia 2009

Flamenco...



foto 1 by M.Z
foto 2 by Kamila Orzepowska
top - Atmosphere
spodenki - H&M
sandały - Zara
torebka - Atmosphere
bransoletki - Colloseum
kolczyki - moja ręczna robota :)

   Ognisty taniec Flamenco zawitał także na wybiegi :D Elementy tradycyjnych strojów znajdziemy w niektórych kolekcjach np. Almy Aguilar.. Ja wyszperałam śliczny top, który mnie zauroczył na długo :)  nie dość że posiada coś w rodzaju żabotu, to jeszcze jest czerwony :) [jak u Valentino] i nie taki ekstrawagancki... I pomyśleć, że w LO nie znosiłam tego koloru ;)  jak to się człowiek zmienia....

   Jeśli chcemy zrobić wersję wieczorową takiej bluzeczki, proponuję włożyć do niej jeansy, gładki żakiet, szpilki i nie zapomnieć o kopertówce :)

   Top czy koszula z żabotem jest dość oryginalna, ale jednocześnie niebezpieczna [mam na myśli dziewczęta z dużym biustem]. Niestety udrapowany materiał na dekoldzie powiększa, więc na zastosowanie tego typu ozdoby, mogą pozwolić sobie kobietki, których natura chojnie nie obdarzyła ;) 

   Blondynki zaopatrzcie się w coś tej pięknej barwy, podkreśla urodę i dodaje energii. 

1 komentarz: