niedziela, 7 marca 2010

"Wiosna, ach to ty.."



foto by T.R
cardigan - Atmosphere
blouse - Atmosphere
jeans - Troll
scarf - Reserved
bag - sh "Szafa"
shoes - Naomi
glasses - Troll
bracelet - Warehouse

      Niedzielne spacery w promieniach słonecznych, to najlepsze lekarstwo na chandrę i brak energii. Może ostatnio pogoda nie dopisywała, ale dziś postanowiłam wyskoczyć na dwór w samym kardiganie..a co tam!.. jest naprawdę bardzo ciepły..grzeją mnie chyba jego grube sploty ha ha ;) Udało mi się także wyciągnąć z szafy lekkie buty, bo w oficerkach nie mam już siły chodzić. Dziś przedstawiam wam także mój nabytek z sh z Gdyni.. jest to cudna, ogromna i niespotykana torba ze skóry :) pomieszczę w niej chyba wszystkie niezbędne rzeczy ;) 

35 komentarzy:

  1. Rewelacyjna torba!!! Znaleźć taką torbę w sh to dopiero fart, a tym bardziej, że z tego co widzę to jest ona w bardzo dobrym stanie. Dużo za nią dałaś?
    Piękne zdjęcia, takie słoneczne. U mnie od paru dni beznadziejna pogoda...na ale wiosna już coraz bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. *Rysia*- Wygrzebana u znajomych w sh, więc za darmo!Czasem wpadam do nich do Gdyni i szperam im po kątach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Torby zazdroszczę jak cholera…

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, pięknie, pięknie! Świetne kolory, a torba to normalnie jakieś cudo jest! Kto się pozbywa TAKICH rzeczy?

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie wiosennie tu u Ciebie, zielony sweterek nadaje kolorytu :)
    A torba faktycznie ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  6. no nareszcie się wiosny doczekaliśmy:) no prawie.
    zestaw Twój bardzo optymistyczny, chyba głownie dzięki temu pięknemu zielonemu kardiganowi:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka naprawdę robi wrażenie. A szalik ma ciekawy i intensywny kolor - taki wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lato lato lato ejże ty :) świetna torba to przede wszystkim poza tym stylizacja w moim ulubionym klimacie czyli baaaardzo mi się podoba :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. :) zastanawiałam się czy ją skrócić i zrobić z niej spódniczkę czy może zostawić jako sukienkę, ale wszyscy wolą w wersji drugiej także zostawiam :)czekam na kolejny post :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I like the mix of blue and green that you did. Interesting.
    xoxo
    B* a la Moda

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny, wiosenny zestawik, a torba jest po prostu genialna :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna torba!
    aaach cudna!

    OdpowiedzUsuń
  13. torba cudna!:)

    uwielbiam te dni kiedy po raz pierwszy zrzucam zimowe kurtki :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kardigan świetny! Szczególnie w połączeniu z szalikiem :) a torebka jest po prostu przepiękna! Szczęściara z Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. i really like your bag. she is wonderful

    OdpowiedzUsuń
  16. I love your green cardigan!! The bag is fantastic!! xoxoxoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. sliczna torba!
    no i ta bransoleta, super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cute bag! You look so comfortable!

    www.sonyasark.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. To Twoja torba jest właśnie genialna!
    Ja za swoją nie za bardzo przepadam, kupiłam nie wiedząc jak fatalnie układa się jak jest wypełniona książkami, a właśnie po to ją kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna torba! :D
    Też kocham spacery :)

    OdpowiedzUsuń
  21. szukam podobnej torby od tygodni! a bransoleta jest świetna, duża i oryginalna. ogólnie stylizacja podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  22. love your circle scarf and your bag is amazing!
    X

    OdpowiedzUsuń
  23. aaa, jak wygrzebałaś taką świetną torbę!!! zazdrośc!!!!

    w/eliwer

    OdpowiedzUsuń
  24. cudowna torba, czemu ja nie mogę takiej znaleźć? Masz rację, spacer zdecydowanie dodaje energii :)

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie nowy post, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sweter, szal, torba wyglądają fantastycznie! Zestaw jest naprawdę wiosenny i zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  27. I like your bag! The color pops amongst the blues and green...


    xx
    Farrah @ DISTRIKMODE

    OdpowiedzUsuń
  28. Aż mi zaparło dech - prosto i na luzie ale przy tym bardzo kobieco. Ładne kolory... i ta torba!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne połączenie kolorów :) Zieleń z granatem i karmelem - tak wiosennie się zrobiło ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Sweter ma naprawdę piękny kolor. Z kominem wygląda szałowo :)

    OdpowiedzUsuń
  31. gorgeous bag and scarf!!

    oh, and thank you for your sweet comment, i really appreciate it.

    OdpowiedzUsuń
  32. cały zestaw jest boski. marzę o takim cardiganie, a ten ma piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna torebka.
    Droga była ?

    OdpowiedzUsuń